HEGOA

Web 2.0

Instituto de Estudios sobre Desarrollo y Cooperación Internacional

Nazioarteko Lankidetza eta Garapenari Buruzko Ikasketa Institutua

Institute for International Cooperation and Development Studies

Hegoaren jarduerak

Hegoak hauteskunde aurreko online eztabaida antolatu du Covid-19ren krisiari aurre egiteko erronkei, neurriei eta gizarte-politikei buruz

imagen#ElkartasunaDaErantzuna Lehendakaritzarako hautagaiak eta Euskadiko alderdi politiko nagusietako zerrendaburuak izango diren zuzeneko lehen hauteskunde-eztabaida digitala da.

COVID-19ren krisiaren aurrean inor atzean gera ez dadin alderdiek erronka, neurri eta politika sozialen inguruan dituzten jarrerak zehaztea da eztabaidaren helburua.

462 lagunek hartu dute parte Hegoak eta REEDESek antolatutako V. CIEDen

imagen 462 partehartzaile, 49 mahaitan banatutako 15 lerro tematiko, 4 hitzaldi, bi mahai-inguru, 196 komunikazio eta poster . Horiexek dira Reedesek (Red Española de Estudios del Desarrollo) eta Hegoa, Nazioarteko Lankidetza eta Garapenari Buruzko Ikasketa Institutuak maiatzaren 27, 28 eta 29an antolatu duten Garapenerako Ikerketen Nazioarteko V. Biltzarraren zenbakietako batzuk.

Biltzarraren webgunea

HEGOA INSTITUTUKO BEREZKO MASTERREAN AURREINSKRIPZIOA. 2020-2021 Ikasturtea

imagenHegoako Berezko Masterrean 2020-2021 ikasturterako aurreinskripzioa egiteko epea zabalik egongo da 2020ko apirilaren 20tik irailaren 6ra arte.

Izena online eman behar duzu EHU/UPVko weborrian.

COVID 19 eta unibertsitate publikoen gizarte konpromisoa. Hausnarketa egiteko deia

Unibertsitateko eta gizarteko eragileek hausnarketarako deia egiten dute. Irakasleek, ikasleek, administrazio langileek, baita unibertsitate ekosistema osatzen dugun beste kolektibo eta erakunde batzuek ere, ekintza komunitario ezberdinetan lagundu edo lankidetza egin dezakegu, bereziki, kolektibo ahulenei laguntzeko; izan ere, hauek dira pandemia honen ondorioak modu bortitzenean aurre egiten ari direnak (eta aurre egingo dutenak).

Informazio gehiago

Hegoa Institutuak bere jarduera publikoak bertan behera utziko ditu alarma egoera indarrean dagoen bitartean

Hegoa Institutuak bere jarduera irekiak alarma egoera amaitu arte eten ditu, Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailak EHUn aurrez aurreko irakaskuntza-jarduera geldiarazteko hartutako erabakiarekin bat etorriz. Institutuak hurrengo egunetarako antolatutako jardunaldiak, mintegiak eta bestelako jarduerak bertan behera uzteko aukera edo horiek egiteko data berriak zuzenean jakinaraziko zaizkie horietan izena emanda dauden pertsonei, ahal den unean. Institutuaren ikerketa-, irakaskuntza- eta administrazio-jarduera – online bertsioan – mantenduko dira, beti ere EHU/UPVkoen eta osasun agintarien argibideei jarraituz.

Informazio gehiago

Sarean nabarmendutakoa

Elkarlanean dihardugu. Jendearen bizitzak hobetzen ditugu

imagen Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziak, Euskal Fondoak eta Euskadiko GGKEen Koordinakundeak COVID-19 krisiaren testuinguruan lankidetza eta nazioarteko elkartasunaren balioa azpimarratzeko asmoz kanpaina hau abian jarri dute.

Ikusi bideoa

EADIk COVID-19ri buruz egindako adierazpena

imagen EADI Europako Garapenerako Ikerketa eta Prestakuntza Institutuen Elkartearen COVID-19ri buruzko adierazpena irakurri dezakezu jarraian, Hegoa Institutoa EADIren parte delarik:

COVID-19 gure garaiko osasun, gizarte eta ekonomia krisia da. Larrialdiko une hauetan, oraindik ez ditugu haren ondorioak ulertzen, ezta imajinatzen ere. Baina munduko herrialde gehienak giltzapetuta egoteak espazio bat sortzen du krisi honek gure komunitateetan, gure gizarteetan eta gure mundu interkonektatuan dituen eraginetan hausnartzeko.

Online ikastaroa: Ekonomia Solidarioa

imagen Doako online ikastaro honek Ekonomia Solidarioaren sarrera kontzeptuala du ardatz. Ekonomia Solidarioa garapen pertsonal eta komunitarioaren zerbitzura dagoen bitarteko gisa aldarrikatzen duen ikuspegi eta praktika da.

"i ber hiru"

imagen EHUagenda 2030 berriak Euskal Herriko Unibertsitate publikoaren hezkuntza modeloaren berrirakurketa bat bultzatu du, egungo orientabide pedagokikoekin eta XXI. mendeko erronka handiekin lerrokatzeko. Prozesu honen emaitza IKD i3 da (“i ber hiru”: Ikaskuntza x Ikerkuntza x Iraunkortasuna).

IKD i3 modeloaren inguruko informazio gehiago

Azken argitalpenak

9e808fc4717e7a5da57bbcc18433d68820191205 10851 1rwnvjq
ASKUNCE ELIZAGA, Carlos; DÍEZ LÓPEZ, María Angeles
(2019)
59d3a47ab5c6b44e59371af60f6759e320191205 10851 fkzh3l
MUJIKA CHAO, Itziar; ZIRION LANDALUZE, Iker
(2019)
Ca73dc72723a9560c2ec195d342c5e4620191205 10851 27kc0p
MARTÍNEZ-PALACIOS, Jone; ORMAZABAL GASTON, Andere; AHEDO GURRUTXAGA, Igor
(2019)
Fc08963475381453d64fb514342dada320191205 10851 c3wujt
ARESKURRINAGA MIRANDONA, Efren; BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, Mirene; MALAGÓN ZALDUA, Eduardo
(2019)
55ea2b031b4d06d41ebd057bda8c9c3620190911 25260 1os68em
CASTAÑEDA SALGADO, Martha Patricia
(2019)